به گزارش روابط عمومی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، پروژه اصلاح فرایند رسیدگی به درخواستهای کسب و کاری از تاریخ15 فروردین 1401 به مدت 62 روز در حوزه نرم افزارهای بیمه ای شرکت اجرا شد که با توجه به دستاوردهای موفق و ارزشمندی که در رسیدگی به درخواستهای مشتریان در حوزه ی بیمه ای داشت، این فرایند بلافاصله ازتاریخ 10 اردیبهشت 1401 در واحدهای نرم افزارهای درمانی و نرم افزارهای ستادی اجرا شد.
حاصل اجرای آن در حوزه درمانی 87 درصد بهبود در زمان و سرعت پاسخگویی به مشتریان در پنج ماهه اول سال بوده است.
در حال حاضر هیچ کد کسب و کاری در سه ماهه اول سال جاری در واحد توسعه درمان وجود ندارد.