اخبار

سرور مرکز تماس تلفنی واحد ارتباط با مشتری شرکت از سیستم قدیمی Mitell  به IPPBX ISSABEL تغییریافت

با همکاری تیم سخت افزار و شبکه و واحد ارتباط با مشتری

سرور مرکز تماس تلفنی واحد ارتباط با مشتری شرکت از سیستم قدیمی Mitell به IPPBX ISSABEL تغییریافت

مرکزارتباط با مشتری شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، از سال 1387 با هدف ساماندهی تماسها ،رضایت مشتری و پایش خدمات در این شرکت آغاز به کار کرد. این مرکز در حال حاضر روزانه پاسخگوی بیش از 250 تماس از سوی واحد های سازمان تامین اجتماعی و بیش از 1300 درخواست برروی سامانه ارتباط بامشتری می باشد. شرکت با نگاه به رویکرد مشتری مداری خود، اقدامات ارزشمندی به منظور ارتقاء کیفیت پاسخگویی به مشتریان انجام داده است. برای آشنایی هرچه بیشتر با این اقدامات مصاحبه ای با سمیه خدایی سرپرست این واحد انجام شده است.

توضیحات

سمیه خدایی سرپرست ارتباط با مشتری شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، تقویت روابط و کیفیت پاسخگویی به مشتریان، کاهش هزینه، افزایش بهره‌وری و سودآوری را از جمله برنامه های مهم این مرکز برشمرد، سپس به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره و تصریح کرد: طی 13 سال گذشته مرکز ارتباط با مشتری شرکت برروی سرور Mitell  مستقر بوده که با توجه به هزینه بالای نگهداری و بروزرسانی آن، این سیستم به  IPPBX ISSABEL منتقل و هم اکنون در شرکت مستقر و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 
وی ضمن تشکر از همکاری مدیریت سخت افزار و شبکه با واحد ارتباط با مشتری برای تحقق این مهم، افزود: سیستم قدیمی Mitell  که روی سرور مرکز تماس نصب بود، مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده بود. وابستگی این سیستم به لایسنس و عدم امکان بروزرسانی، سرور را با مشکلات و قطعی های مکرر مواجه کرده بود که  ما را بر آن داشت تا سرور را تغییر دهیم.
سرپرست ارتباط با مشتری شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، عدم امکان ضبط صدا و کیفیت نامناسب صدا، عدم امکان گزارش گیری از عملکرد و محدودیت در تعداد کاربران را از دیگر نقاط ضعف سیستم کنونی  Mitell برشمرد و گفت: در مجموع این مشکلات بدلیل وابستگی این سیستم به لایسنس بوجود آمده بود. خوشبختانه با همکاری مهندس رضیئی مسئول ارائه راهکار مدیریت شبکه و سخت افزار سیستم IPPBX ISSABEL روی سرور مرکز تماس راه اندازی شد.
خدایی با اعلام اینکه سیستم IPPBX ISSABEL به صورت پایلوت به مدت دو ماه است که در بخش CRM مستقر شده، افزود: در مدت زمان پایلوت علاوه بر اینکه هیچکدام از مشکلاتی که در سیستم قبلی به آن اشاره کردم را نداشته ایم، بلکه پشتیبانی آن نیز توسط کارشناسان داخلی شرکت صورت گرفته و همچنین امکان توسعه و استفاده از قابلیتهای جدید را برای ما فراهم ساخته است.
سرپرست ارتباط با مشتری شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین با بیان اینکه در حال حاضر سرویس IPPBX ISSABEL قابلیت  HA (جابجایی سرور درصورت بروز مشکل) را بدون هیچ محدودیتی فراهم ساخته است، اظهارکرد: یکی دیگر از قابلیت های این سیستم امکان تنظیمات به صورت کار از راه دور است و این مهم نیز با راه اندازی این سرویس فراهم شده است.