اخبار

سامانه بازرسی دفاتر قانونی

سامانه بازرسی دفاتر قانونی

این سامانه به منظور تسهیل فرایند بازرسی دفاتر قانونی و انجام ماده 47 قانون تامین اجتماعی ایجاد شده است. قبل از وجود این سامانه درخواست ها و تمام فرایند بازرسی به صورت حضوری و کاغذی انجام می پذیرفته و بعد از ایجاد سامانه بازرسی دفاتر این روند به صورت برخط انجام می پذیرد.

توضیحات

به گزارش روابط عمومی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین از جمله دستاوردهای سامانه بازرسی دفاتر قانونی به شرح ذیل می باشد:

  • امکان وارد کردن تمامی اطلاعات کارفرمایان کشور و ارسال آن به سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و جلوگیری از اتلاف وقت و ازدحام مردم عزیز کشور در شعب سازمان تامین اجتماعی مهمترین دستاورد این سامانه می باشد که باعث شده امور بازرسی دفاتر با سرعت بیشتری و بدون مراجعه حضوری کارفرما به شعب تامین اجتماعی صورت پذیرد.
  • مکانیزه شدن تمامی ابلاغ های موجود در این فرایند و سرعت بخشیدن به امور از دیگر دستاوردهای این سامانه می باشد که باعث رضایت کارفرمایان و کارمندان سازمان شده است .
  • راه اندازی احاله امور در استان ها و جابه جایی مکانیزه درخواست ها بین استان های متفاوت .
  • اطلاع یافتن مکانیزه ی کارپذیران از پروژه های اختصاص یافته به آنان