توضیحات
به گزارش روابط عمومی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، سایتes.tamin.ir در ابتدا با هدف تسریع در ارائه خدمات موثر و با کیفیت به ذینفعان راه اندازی گردید، اما با شیوع بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی اهمیت این سامانه نیز افزایش پیدا کرد به گونه ای که پس از مدتی به عنوان مهمترین مرجع ارتباطی مخاطبین تامین اجتماعی تبدیل گردید که بسیاری از نیازها مخاطبین نیز از طریق آن به نتیجه می رسد.
گسترش این سامانه با فروکش کردن بیماری کرونا نه تنها کاهش پیدا نکرد، بلکه با توسعه زیرساخت های مورد نیاز به مرور خدمات بیشتری در سبد آن قرار گرفت.
این سامانه خدمات متنوعی را به سه گروه بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان عرضه می نماید. هم اکنون بیش از هفتاد نرم افزار و سرویس در سطح شبکه داخل سازمان فعال و عملیاتی هستند تا اولا خدمات مورد نیاز شعب بیمه مراکز درمانی و دیگر مراکز ملکی سازمان را ارائه دهند و همچنین با برقراری ارتباط میان آنها خدمات متمرکز و غیرحضوری به ذینفعان ارائه شود.
سازمان تامین اجتماعی به منظور سهولت دسترسی ذینفعان به خدمات غیرحضوری، شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین را مکلف نمود تا به موازات توسعه ی سامانه غیرحضوری؛ نرم افزار موبایل "تامین من" را پیاده سازی نماید در حال حاضر این اپلیکیشن همانند سامانه غیرحضوری ES با برقراری ارتباط با بیش از 70 سامانه ی داخلی، به مخاطبین خود خدمت رسانی می نماید.