اخبار

افزایش رضایت مشتریان در سه ماهه دوم سال 1401

افزایش رضایت مشتریان در سه ماهه دوم سال 1401

به گزارش روابط عمومی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، در راستای سیاست ها و الویت های اصلی مبتنی بر افزایش رضایت مشتری و ارتقاء کیفیت پاسخدهی به درخواست های ایشان، پایش های مستمر و تلاش های ارزنده ای توسط همکاران توسعه درمانی اتخاذ شده است که نهایتا منجر به افزایش، بیش از 50 درصد رضایت مشتریان در سه ماهه دوم سال 1401 نسبت دوره مشابه در سال گذشته و نیز کاهش بیش از 80 درصد زمان پاسخدهی به درخواستها شده است.

توضیحات

شایان ذکر است، در حال حاضر تمامی درخواسته های کسب و کاری درمان در 4 ماه نخست سال جاری پاسخ داده شده و شرکت  درصدد پاسخدهی درخواستهای در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. همچنین در نظر دارد با برنامه ریزی های انجام شده از ورود درخواست های پرتکرار به بخش پشتیبانی جلوگیری شود.
امید است، با ادامه این روند و دست یافتن به نتایج مطلوب تر گامی در جهت افزایش رضایت مشتریان سازمانی و همچنین بیمه شدگان برداشته شود.