نتایج آخرین گزارش نظرسنجی از واحدهای درمانی و بیمه ای سازمان تامین اجتماعی
به گزارش روابط عمومی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، بنا بر گزارش مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت، پس از اجرای طرح اصلاح فرایند رسیدگی به درخواستهای مشتریان و طی نظرسنجی اخذ شده از واحدهای سازمان تامین اجتماعی (بیمه ای و درمانی)، میزان رضایتمندی مشتریان از رسیدگی به درخواستهای ایشان در سه ماهه دوم سال 1401 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته از58 به 82 درصد افزایش داشته است. این گزارش هر سه ماه یکبار توسط مدیریت ارتباط با مشتری با هدف بررسی و مقایسه میزان رضایتمندی مشتریان تهیه می گردد.