با همکاری تیم سخت افزار و شبکه و واحد ارتباط با مشتری
سرور مرکز تماس تلفنی واحد ارتباط با مشتری شرکت از سیستم قدیمی Mitell به IPPBX ISSABEL تغییریافت
مرکزارتباط با مشتری شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، از سال 1387 با هدف ساماندهی تماسها ،رضایت مشتری و پایش خدمات در این شرکت آغاز به کار کرد. این مرکز در حال حاضر روزانه پاسخگوی بیش از 250 تماس از سوی واحد های سازمان تامین اجتماعی و بیش از 1300 درخواست برروی سامانه ارتباط بامشتری می باشد. شرکت با نگاه به رویکرد مشتری مداری خود، اقدامات ارزشمندی به منظور ارتقاء کیفیت پاسخگویی به مشتریان انجام داده است. برای آشنایی هرچه بیشتر با این اقدامات مصاحبه ای با سمیه خدایی سرپرست این واحد انجام شده است.