اخبار

راه اندازی انباره داده متمرکز و هوش کسب و کار برای سازمان تامین اجتماعی

توسط تیم پایگاه و انباره داده شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین اجرا می شود

راه اندازی انباره داده متمرکز و هوش کسب و کار برای سازمان تامین اجتماعی

پروژه انباره داده متمرکز و هوش کسب و کار، با هدف کلی كمك به بهبود كارايي و اثربخشي از طريق تبديل داده‌هاي خام به اطلاعات راهبردی و توانمندسازي مديران براي پايش و كنترل برنامه و اهداف راهبردی سازمان توسط تیم پایگاه انباره داده شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین اجرا می شود.

توضیحات

به گزارش روابط عمومی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، با توجه به پيشرفت و توسعه روزافزون فن‌آوري اطلاعات و همچنين تنوع خدمات قابل ارايـه بـه مشتريان سازمان تامین اجتماعی، این سازمان نیازمند اطلاعات جامعی از فعالیتهای خود بصورت یکپارچه و تجمیع شده می‌باشد. پياده سازي يك سيستم اطلاعات مديريت جامع و سفارشی جهت پوشش نيازهاي اطلاعاتی سازمان، سبب بهبود فرايندهاي مديريتي (برنامه ريزي، كنترل، تصميم گيري و ...) و فرايندهاي عملياتي سازمان خواهد شد.

 اجراي مكانيزه چنين سيستمي، مزاياي بسياري برای سازمان تامین اجتماعی بهمراه دارد، از جمله بهبود تصميم گيري ها، از طريق در اختيار داشتن اطلاعات مناسب در زمان مناسب؛ كاهش هزينه، از طريق كاهش نيروي انساني مورد نياز براي توليد اطلاعات و دانش؛ برنامه ريزى و بودجه ريزى بهتر؛ محوريت توجيه اقتصادي در اخذ تصميمات؛ امكان نظارت بهتر بر شركتهاى سرمايه گذارى و سازمان هاى تابعه؛ ايجاد ساختاري كارآمد براي فعاليت هاي بنيادى و پرهيز از حاكميت روابط اداري غير ضروري؛ تجميع اطلاعات سيستم ها و سامانه هاى مجزا كه به صورت جزيره اى فعاليت مى كنند؛ امكان دسترسى بلادرنگ به گزارش های كلان توسط مديران سازمان می توان اشاره کرد.

در فاز نخست پروژه، پیاده سازی حوزه کسب و کاری " «نامنویسی و سوابق» " در دستور کار قرار خواهد گرفت.