توضیحات
به گزارش روابط عمومی شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین، با توسعه خدمات متمرکز و راه اندازی سرویس هایی ملی همچون نسخه الکترونیک، پنجره واحد، طرح 3070 و همانند آنها، لزوم پایداری سطح خدمات و ارتقاء کیفیت آن بیش از پیش، اهمیت یافت. از همین رو شرکت تامین مبادرت به طرح ریزی پروژهایی برای پیاده سازی نظامی مدیریتی در لایه های راهبردی، ساختاری، فرایندی و نهایتاً ابزاری با بهره گیری از تعالیم ITIL به عنوان یکی از روزآمدترین چارچوب های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، نموده است.
پروژه ITSM که از خرداد ماه سال 1401 آغاز شده در حال حاضر در فاز تدوین و مدلسازی فرایندها است؛ فرایندهایی که وضعیت موجود آنها آسیب شناسی شده و تلاش شده تا با کمترین میزان تغییرات و بالاترین سطح اثربخشی، مورد ارتقاء و بهبود قرار گیرند.